dag 3 - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Tom Vriesema - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Tom Vriesema - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: Tom Vriesema

Blijf op de hoogte en volg Tom

28 Februari 2014 | Oeganda, Jinja

dag 3

Vandaag had ik mijn eerste (echte) bezoek aan Peter's Primary School.
Omdat we gister wat gedronken hadden had Henri gezegd dat we niet te vroeg zouden gaan.
Uiteindelijk was het 12 uur in de middag, en ik wou wel heen.
Dus is er een boda boda gebeld (zie dag 1).
Na een 15 minuten durend ritje kwam ik aan en ontmoette ik de moeder van Joan,
die director van de school is zolang Joan er niet is.

(even tussendoor voor ik het vergeet)
Internet op de laptop is moeilijk hier te krijgen vandaar dat ik niet zo vaak wat post en nu alles in een keer doe.
Nu zal ik nog veel tegelijk posten omdat ik veel nieuwe dingen te vertellen heb.
Ik zal vanaf morgen waarschijnlijk wel internet op mijn telefoon hebben



Verder met het verhaal.Ik heb de kinderen ontmoet en met ze gevoetbalt, wat kinderen verhalen verteld over "Holland"
De school heeft een kinderkoor die om 3 uur begon te oefenen, zullen later wel filmpjes van komen (met of zonder geluid)
Om half 5 brengt de schoolbus een gedeelte van de kinderen naar huis,
de rest van de kinderen wonen op het terrein van de school.
Om 7 uur ben ik met Joan terug naar Henri's huis gegaan.
Hier heb ik de kinderen een voetbal gegeven wat tolletjes en stuiterballetjes, ze vinden het helemaal geweldig.
Ik ga zo vissoep eten, bereid door de vrouw van henri (mina) en daarna lekker slapen.
Mina kan heerlijk koken en ik krijg allemaal ugandese gerechten voorgeschoteld.
Voor nu slaaplekker








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Jinja

ugrandioos

grandioos in uganda

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2014

afgelopen weekend

08 Mei 2014

8-5

19 April 2014

19-4

01 April 2014

Jullie hulp

01 April 2014

Jullie hulp
Tom

dit is de site waar ik dingen die ik meemaak, dingen die ik zie en veel foto's op ga plaatsen. Als je nieuwsgierig bent naar hoe en wat dan moet je dit in de gaten houden. Tom

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 6479

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 09 Augustus 2014

ugrandioos

Landen bezocht: